15 Eylül 2010 Çarşamba

Filiz makarnasi

Insanin yemek yeme ve malzeme secenekleri cok sinirli oldunmu bunu nasil daha güzel yapabilirim damak tadima nasil uygun bir sekilde uygulayabilirim diye düsünüyorsun bende basladim kendimce bir seyler pisirmeye makarnada uygulamaya basladim resimde görüldügü gibi tam perhiz yemegi tarife gelince : 1/2 paket makarnayi hasladim. Tavada kücük kücük 2 tane tavuk gögsünü ve bir iki yemek kasigi limonu(etler yumusak olsun diye) güzelcene iki yemek kasigi zeytin yag ile kizarttim . 400 gr beyaz kültür mantarini dograyip onuda limonlayip (kararmamasi icin)tavuklara ekledim . ayri bir tavada ikitane kabaklari zar usulü dograyip cok az yag ile hafif kizarttim .Malzemenin hepsini makarnada dahil tavada güzelcene karistirip üstüne keci peyniri ekleyip ögle yemegimi hazirlamis oldum. Perhiz yemegi yigenlere AFIYET OLSUN.

1 yorum: