20 Eylül 2010 Pazartesi

Hindistan Cevizli dolgu kurabiye


*Bu kurabiyeyi gene* hünerli bayanlar* blogunda gördüm ve bayildim.Mutfakta hemen malzeme arastirmasi yaptim hepsi mevcutmus .Aslinda söylemek gerekirse ben hic sevmem kurabiye yapmasini ama bu kurabiye ilgimi cok cektigi icin denemeye deger dedim.

Malzemeler:


*250 gr yumusak margarin
*1 su bardagi pudra sekeri
*1kücük kahve fincani sivi yag
*2 yumurta
*25 gr kakao
*alabildigine un(hemen hemen 4 su bardagi un)
ici :

*1,5 su bardagi hindistan cevizi
*1 yumurta aki
*3 kasik seker

yapilisi :

* Un, pudra , kakao ve kabartma tozunu eleyip yapacagim kaba alip icine iki yumurta ,seker,siviyag ve margarini ekleyip güzelcene yogurup yarim saat kadar beklettim. Icharci icin :
*bir yumurta akini kar gibi olana kadar cirpip icine pudra sekeri ve hindistan cevizini eklenir180

beklettigim hamurdan ceviz büyüklügünde parcalar koparip avucumun icinde actim. Icine ic harcimdan koyup yuvarlak veya ovel degisik sekil verip bir bölümüne kirik badem parcalarina batirdim .180° firinda 20´pisirdim .Üstlerine pudra sekeri ekledim. Afiyet olsun:

5 yorum:

  1. Hemmen deniyorum!
    Ellerine sağlık Yengecim!!!

    YanıtlaSil
  2. caglacim israrla tavsiye ederim bana yasak oldugu halde tadina baktim (sonrasi fenaydi) ama demeye degdi. süperbir sey...........

    YanıtlaSil
  3. bizim evde de yasak hindistan cevizi ama eminim harika olmustur

    YanıtlaSil
  4. Canım benim ellerine sağlık,çok güzel olmuştur eminim..Söylediğin gibi malzeme listesi de gayet anlaşılır ve yapımı pratik.Ellerine sağlık,şifa olsun..sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. O güzel yorumlariniz icin tessekkürler........

    YanıtlaSil