23 Eylül 2010 Perşembe

Nutellali Supangle

Yemek sitelerini karistirirken " Cafe Pepela " yi gördüm . Cok güzel ve bu supangele dikkatimi cekti malzemelerde evde bulundugu icin denemeye deger dedim . Basladim yapmaya:

* malzemeler :

* 1 litre süt

* 1 adet yumurta

*1 su bardagi seker

* 1 su bardagi un

* 2 su bardagi su

*3 kasik kakao

*5-6 tatli kasigi nutella

* 1 tatli kasigi sivi yag

*Yapilisi:

Süt,yumurta, sekeri ve unu ilk önce mikserle cirptim.tencereye alip kaynayana kadar pisir. Pisen muhallebinin icine nutella , kakao ve siviyagi ilave edip mikserle 1-2 dakika cirpip kuplara paylastirip buzdalabinda sogutup servis yapin. Afiyet Olsun...

4 yorum:

  1. Çok hoş olmuş canım,pepelanınkiler de şahaneydi :) Benim bu tarz tatlarla çok aram yok ama,gördükçe baya bir sıcaklık oluşmaya başladı aramızda..Prtaik bir tarifmiş,emeğine sağlık..Denemek lazım..mutlu günler..

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş!
    Sunum da çok şık:)

    YanıtlaSil
  3. O güzel yorumlariniz icin cok tessekkür ederim...

    YanıtlaSil