22 Eylül 2010 Çarşamba

Sebzeli Spaghetti

Kendimin besin toleransi ( sebze meyva sekeri ve laktoz) oldugu icin yemeklerim ekstra yapiyorum . Ilk zamanlar bayagi zorlandim ama zamanla alisiyormus insan .O yüzden evimde makarna hic eksik olmuyor. Salca sogan kullanmadigim icin böyle beyaz oluyor .Bir nevi perhiz yemegi .

Haslamis oldugum spaghettinin icine tekrar haslamis oldugum karni bahar ve brocolileri ekledim .4 -5 tane siyah zeytin ve bir parca keci peyniri ekledim. Bir kasik halis zeytin yaginida ekledim ögle yemegimi hazirlanmis oldu. Afiyet Olsun



3 yorum:

  1. Çok hoş olmuş bence,sağlık gibisi yok değil mi? elimizdeyken hiç bilmiyoruz kıymetini..Rabbim sıhhat afiyet versin inş..

    YanıtlaSil
  2. Yengecim Eline sağlık!
    Blogunun bu yeni hali çok hoş olmuş!

    YanıtlaSil