22 Eylül 2010 Çarşamba

Blognesse soslu spaghetti


Bugün yemek yapmaya pek firsatim olmadigi ici basit olan spagheti aklima geldi .Cocuklara kiyma soslu kendime sebzelisi aklima geldi .Pek vaktim olmadigi icin cocuklar okuldan gelecek hemen yerime yegenim Caglanin dedigi gibi mutfaga gectim:

Malzeme:

*1 paket makarna

*2 tane kuru sogan

* 1 tane kücük sarimsak

* 2 tane domates

2 kasik salca

* 1/2 kilo kiyma

*tuz ve karabiber

* 1 su bardagi kaynar su

Yapilis :

* Makana haslanirken ben hemen kiymayi kuvurmak icin tavaya koydum bu arada soganlari ve sarimsagi minik minik dograyip kavrulan kiymanin icine koydum .Rendeldigim domatesleride ve salcayida ekledim.Tuz karabiberi ve suyuda ekleyip bir güzel pisirdim. Haslanan makarnanin üstüne sosumu ekleyip okuldan. ac kurt gibi gelen cocuklarima yetistirdim.Afiyet Olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder